برس پاک کننده صورت شیائومی مدل Xiaomi inface sonic facial device 2 CF-12E

نویسنده مطلب : یاسمین آژفنداک
1403/2/14
42

شست و شوی صورت کاری است که باید به صورت روزانه انجام شود و با استفاده از برس شیائومی این کار خیلی راحتر انجام می شود. مخصوصا افرادی که آرایش های سنگین انجام می دهند برای پاک سازی عمیق مواد آرایشی از روی پوست می توانند از برس پاک کننده استفاده کنند؛ ما به شما برس پاک کننده صورت شیائومی مدل Xiaomi inface sonic facial device 2 CF-12E را معرفی می کنیم.

انواع سری :

دستگاه دو سری متفاوت دارد که به ترتیب برسی نرم و دیگری برسی زبر تر است. برس نرم را می توانید برای استفاده های روزانه استفاده کنید . از برس زبر تر می توانید به صورت هفتگی استفاده کنید که به پوست آسیبی نرسد. برای تعویض برس ها به راحتی پایه را نگه داشته و سری را تعویض کنید و برس دیگر را جایگزین کنید.

ابعاد و رنگ بندی : 

ابعاد برس 4.85×4.85× 10.1 سانتی متر است که به راحتی در دست قرار می گیرد . وزن برس پاک کننده صورت شیائومی 148 گرم است که در مدت زمان استفاده دست را خسته نمی کند. برس در دو رنگ مشکی و صورتی طراحی و تولید شده است که بسته به سلیقه ی خود می توانید از میان این دو رنگ انتخاب کنید.

 سه حالت ویبره دستگاه :

سطح 1 : ویبره ملایم برای پوست های حساس

سطح 2 : ویبره متوسط برای استفاده روزانه

سطح 3 : مناسب برای پاک سازی عمیق پوست

دستگاه دارای قابلیت خاموش شدن خودکار است که هر از 90 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود تا از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری کند. پس از خاموش شدن تنظیمات را در حافظه نگه می دارد و نیاز نیست مجدد دستگاه را تنظیم کنید.

باتری : 

پاک کننده ی صورت شیائومی از یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که از طریق پورت Type C روی بدنه شارژ می شود. پورت USB توسط پوشش سیلیکونی محافظت می شود که از دستگاه در مقابل نفوذ رطوبت جلوگیری کند.  دستگاه از استاندارد IPX7 پشتیبانی می کند که دستگاه را ضد آب می کند و بعد از خاموش شدن می توانید به راحتی آن را بشویید. مدت زمان شارژ باتری حدود 90 دقیقه و مدت زمان شارژ دهی حدود یک ساعت است.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من