راجع به الگوریتم های اینستاگرام چی میدونی ؟

نویسنده مطلب : یاسمین آژفنداک
1403/2/12
44

برای درک عملکرد الگوریتم اینستاگرام و همگام شدن با آن که حداکثر نتیجه را از انتشار محتوا به‌دست آورید با ما همراه باشید! در واقع  الگوریتم ها نیرو های قدرتمندی محسوب می‌شوند، که به افراد و کسب‌وکارها کمک می‌کنند همه‌چیز از تولید محتوای موفق تا جذب دنبال‌کنندگان را به‌درستی انجام دهند.

الگوریتم ها : 

الگوریتم اینستاگرام همیشه نیرویی نامرئی است که جریان محتوایی که قرار است به کاربران نمایش داده شود را تغییر می‌دهد. به‌روزرسانی‌های الگوریتم اجتماعی، دسترسی برندها به مخاطبانشان را تحت‌تأثیر قرار داده؛ اینستاگرام درحال اعمال تغییرات بزرگی در الگوریتم پیشنهاد بخش ریلز است. با این تغییرات، محتواهای دست اول یا اورجینال بیشتر از قبل به کاربران پیشنهاد داده خواهند شد و از آن‌سو، پست‌هایی که صرفاً محتوای سایر اشخاص را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌شوند. هدف این شرکت کمک به بیشتر دیده‌شدن محتواسازان کوچکی است که مخاطبان کمتری دارند.

آپدیت جدید الگوریتم ها :

این شرکت اظهار می کند که الگوریتم ها دیگر به اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند، اولویت بالاتر نمی‌دهند بلکه به جای آنها محتواهای واجد شرایط، صرف‌نظر از این که کاربر اکانت منتشرکننده پست را دنبال می‌کند یا نه، به گروه کوچکی از مخاطبان که تصور می شود که آن محتوا را می‌پسندند، نشان داده می‌شود؛ با شکل‌گیری ارتباط میان این مخاطب ها و محتوای مربوطه، ویدیوهایی که بهترین عملکرد را داشته باشند، برای گروه بزرگ‌تری از مخاطب ها به‌ نمایش گذاشته می شود و در آخر بهترین موارد بین آن‌ها دوباره به یک گروه بزرگ‌تر و این روند ادامه پیدا می کند. 

توضیحات پایانی : 

اینستاگرام می‌گوید ریلزهایی که ری‌پست می‌شوند، درصورتی‌که دقیقاً یکسان باشند، با کلیپ اصلی در پیشنهادها جایگزین خواهند شد. اکانت‌هایی که ریلزهایی را ری‌پست می‌کنند هم برچسبی دریافت می‌کنند که سازنده اصلی محتوا را نشان خواهد داد. البته افرادی که محتواها را به‌طرز قابل‌توجهی تغییر می‌دهند، مثلاً روی آن صداگذاری می‌کنند یا به کلیپ‌ها واکنش می‌دهند، شامل این دسته نخواهند بود. کاربرانی که صرفاً محتواهای دیگران را بازنشر می‌دهند، با تکرار این رفتار با برخورد شدیدتری مواجه می‌شوند. اینستاگرام می‌گوید اگر این افراد در یک بازه زمانی 30 روزه، 10 پست یا بیشتر، محتوای خود ساخته نداشته باشند، پیشنهاد پست‌های آن‌ها را به‌کلی متوقف می‌کند.

این تغییرات فعلاً فقط برای بخش ریلز اعمال می‌شود و برای سایر پست‌ها اجرا نخواهد شد.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من