دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد شیائومی مدل Xiaomi Humidifier 2 Lite

نویسنده مطلب : یاسمین آژفنداک
1403/1/22
46

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد شیائومی مدل Xiaomi Humidifier 2 Lite در هر ساعت حدود 300 میلی لیتر غبار در هوا پخش می کند که به خوبی فضا را مرطوب می کند. قسمت داخلی مخزن از جنس یون نقره ضد میکروب ساخته شده است که آب درون مخزن و غباری که در فضا پخش می شود را ضد عفونی کند. در این صورت خیال شما راحت است که فضایی ایمن و عاری از میکروب دارید. این فناوری تا 99.9 درصد آب را ضد باکتری می کند.

ویژگی های Humidifire 2 Lite : 

در قسمت بالایی دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد شیائومی مدل Xiaomi Humidifier 2 Lite یک سری 360 درجه چرخان قرار دارد که می توانید جهت پخش غبار را تعیین کنید. این قابلیت باعث می شود که بخار در همه جهت پخش شود و تمام محیط را پوشش دهد. در از دیگر ویژگی جذاب این دستگاه بخور این است که زمان هایی که آب مخزن خالی می شود به طور خودکار خاموش می شود تا از دستگاه محافظت کند.

ظرفیت مخزن Humidifre 2 Lite : 

ظرفیت مخزن رطوبت ساز 4 لیتر، یعنی معادل 30 بطری آب 250 میلی لیتری است که به مدت 30 ساعت می توانید بدون نگرانی دستگاه را روشن بگذارید. مخزن آن با قطر 18.5 سانتی متر به راحتی قابل تمیز شدن است. روی بدنه ی دستگاه نشانگری قرار دارد که می توانید میزان آب داخل دستگاه را ببینید و در صورت خالی شدن ، مجدد دستگاه را پر کنید. طراحی مخزن به گونه ای است که آب از آن نشت نمی کند. توجه داشته باشید که آب با دمای بالای 40 درجه سانتی گراد به مخزن اضاف نکنید .

نوع کارکرد Humidifre 2 Lite :

دستگاه رطوبت ساز کاملا بی صدا کار می کند این ویژگی باعث می شود که در زمان خواب و استراحت برای شما مزاحمتی ایجاد نکند. در زمان خواب می توانید رطوبت ساز را در کنار خود روشن بگذارید و از هوای مرطوب نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من