آزمایشگاه ایکیا

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/10/21
112

همه مشتریان IKEA حق دارند، محصولات ایمن، سالم، بادوام و کاربردی خریداری کنند!

همه انواع محصولات IKEA با استانداردهای بین المللی و ملی آزمایش شده و مطابقت دارند. IKEA دارای مشخصاتی است، که الزامات سختگیرانه ای را برای تامین کنندگان خود بیان می کند. ایکیا مفتخر است که "استاندارد کیفیت تامین کننده IKEA" را ایجاد کرده ، که حتی بیشتر از استاندارد ISO 9001 توسعه یافته است. استاندار ISO 9000  تضمین می کند، که تامین کنندگان IKEA کیفیت مورد توافق بین المللی را برآورده می کنند. کارشناسان ما به طور مداوم نیازهای دقیق محصول را تعریف و توسعه می دهند و فعال می کنند. ایکیا روال کاملی برای تأیید رعایت الزامات سختگیرانه خود دارد. انواع محصول را  مورد آزمایش قرار می دهند. برای اطمینان از محصولات با کیفیت ایمن ، سالم و بادوام ، آزمایشگاه تست خود را دارند، آزمایشگاه ایکیا معتبر و تضمین شده و بین المللی است. در حال حاضر در طول توسعه محصولات IKEA در استانداردهای سخت مورد آزمایش قرار می گیرند. طیف وسیعی از موضوعات از جمله مواد شیمیایی، آتش سوزی، سطوح، خوردگی، روشنایی و الکترونیک، عملکرد و دوام، شستشو و مونتاژ.

آزمایشگاه آزمایش معتبر IKEA درگیر 5 تا 6000 آزمایش جداگانه در هرسال، از مرحله توسعه محصول شروع می شود. همه حق دارند از محصولات ایمن استفاده کنند، حتی کودکان. ایکیا به محافظت از کودکان کوچک، از ژانویه 2016 پرده بدون سیم یا سیم غیر قابل دسترسی ارائه داده است.

در IKEA، میزهای سبک وزن به معنای کیفیت است. محصولات  بسیار بادوامی را توسعه داده اند، مواد سبک وزن در طول سال ها که از چوب کمتری استفاده می کنند، و تاثیر کمتری روی محیط زیست دارند ، بسیاری از مواد سبک وزن  و بادوام را برای ساخت و جابجایی توسعه داده است .

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من