آیکیا و آیکانو

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/6/20
241

Ikano Group یک گروه بین المللی خصوصی از شرکت ها با شرکت مادر Ikano S.A مستقر در لوکزامبورگ است. در ابتدا بخشی از IKEA بود که توسط اینگوار کامپراد تأسیس شد، سپس در سال 1988 مستقل شد و از آن زمان تحت مالکیت خانواده کامپراد است.دو برند، شش کسب و کار، بیش از 8000 همکار در حال رشد که در اروپا، آسیای جنوب شرقی و قاره آمریکا قرار دارد ساده کردن زندگی بسیاری از مردم است. فرهنگی مبتنی بر روحیه با هم بودن دارند، ما را در هر کاری که انجام می دهیم راهنمایی می کند.

ایکانو بر اساس سه ارزش قوی کار می کند: 

عقل سلیم و سادگی

همکاری با یکدیگر

جسارت متفاوت بودن 

 درباره ی این سه ارزش می گوید:

عقل سلیم و سادگی بخشی از میراث اسمالند و فرهنگ ما است. این در مورد خود بودن و نزدیک ماندن به واقعیت است. ما همچنان در مورد مشتریان خود و نیازهای آنها یاد می گیریم و به دنبال راه هایی برای بهبود زندگی روزمره آنها هستیم. ما یک رویکرد تجاری ساده و یک طرز فکر آگاهانه از هزینه داریم. ما از عقل سلیم برای حل مشکلات استفاده می کنیم. این بدان معناست که فرآیندهای غیر ضروری را کاهش دهید و همیشه به دنبال راه هایی برای کار هوشمندانه تر و موثرتر باشید. وقتی روی چیزهای مهم تمرکز می کنیم، وضوح پیدا می کنیم و موثرتر می شویم.همه افرادی که در ایکانو کار می کنند برای موفقیت شرکت ما مهم هستند.

 همانطو که گفته شد آیکانو یک گروه بین المللی از شرکت های فعال در زمینه های مالی، بیمه، املاک و مستغلات و خرده فروشی است.

بانک ایکانو

بانکداری و تامین مالی ساده و منصفانه را به افراد زیادی ارائه می دهند. پیشنهاد ایکانو به مصرف کنندگان شامل کارت های برچسب خصوصی، کارت های اعتباری، وام ها و حساب های پس انداز است. خدمات مالی فروش و بینش مشتری را به شرکای خرده‌فروشی ارائه می‌کنند همچنین راه‌حل‌های لیزینگ و فاکتورینگ را به کسب‌وکارها ارائه می دهند. هدف آیکانو رشد قابل توجهی در سال‌های آینده با تمرکز بر نقش خود به‌عنوان بانک برای بسیاری از افراد است. با ارائه راه‌حل‌هایی که زندگی مردم را آسان‌تر می‌کند و فرصت‌های رشد را برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند. 

ایکانو ملک

خانه هایی را برای مردم در تمام مراحل زندگی ایجاد می کنند. و توسعه دهنده مسکن بلندمدت هستند. با مراقبت و تعهد، این شرکت محله ها و خانه های پایدار در سوئد و دانمارک را توسعه می دهند. هدف ایکانو این است که زندگی مشتریان خود را ساده کنند و در عین حال مسئولیت محیط زیست، مردم و جامعه را بر عهده بگیرند.

صنعت ایکانو

هدف Ikano Industry این است که تامین کننده اصلی تشک و محصولات مرتبط IKEA باشد. دو تأسیسات آیکانو در روگوزنو و کراینکا، لهستان، با هم، یکی از بزرگترین و مدرن ترین خطوط تولید تشک در اروپا را ایجاد می کنند. طی 3 تا 5 سال آینده، یک سایت تولیدی در مکزیک ایجاد خواهند کرد و بازارهای خود را به قاره آمریکا نیز گسترش خواهند داد. تمرکز این شرکت  بر کیفیت و پایداری در هر کاری است که انجام می‌دهند. مشاوره بیمه ایکانو ری و ایکانواین شرکت راه حل های بیمه اتکایی و خدمات مشاوره ای را برای عملیات جهانی بازیگران در سیستم حق رای IKEA ارائه می دهند. پیشنهاد آیکانو حوزه هایی مانند حمل و نقل، دارایی، مسئولیت و همکاران را پوشش می دهد.

Ikano Insight

یک آژانس بینش داده و هوش تجاری هستند. با ساده سازی و راه حل های نوآورانه، داده های روزمره را به بینش های معنادار و کاربردی تبدیل می کنند. با وجود افرادی که جرات متفاوت بودن ذهنیت را دارند، امکانات بی پایانی برای رونق کسب و کار ایجاد می کنند.

خرده فروشی ایکانو

Ikano Retail یکی از 12 فرنچایز IKEA است. متعهد به ایجاد یک زندگی روزمره بهتر برای بسیاری از مردم در سنگاپور، مالزی، تایلند، مکزیک و فیلیپین هستند  با برنامه‌هایی برای باز کردن بازارهای بیشتر در سال‌های آینده. مراکز Ikano ، که توسط IKEA لنگر انداخته اند، مکان های ملاقات در قلب جوامع هستند. تنها حق امتیاز متعلق به خانواده اینگوار کامپراد هستند که IKEA را در سال 1943 تأسیس کرد. 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من