10 برند برتر مبلمان در جهان!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/5/28
317

رتبه بندی 10 برند برتر مبلمان در جهان در سال 2020 که بیش از همه دهه هاست بر بازار تسلط داشته اند.

لیست برندهای مبلمان زیر از تحقیقات دقیق BizVibe حاصل شده است:

1-IKEA یکی از بزرگترین برندهای مبلمان در جهان و عرضه کننده مبلمان و لوازم خانگی آماده مونتاژ است. IKEA 76 سال پیش توسط Ingvar Kamprad با اولین فروشگاه خود در Älmhult، Småland تاسیس شد. دفتر مرکزی IKEA در دلفت هلند قرار دارد و در 433 مکان در سراسر جهان در 52 کشور فعالیت می کند. به دلیل حضور گسترده در فضای مجازی یکی از 10 برند برتر مبلمان در جهان است. وب سایت IKEA دارای بیش از 12000 محصول فهرست شده است که سالانه 2.1 میلیارد بازدید کننده دارد. نام تجاری IKEA به این دلیل شناخته شده است که از قبل مونتاژ نشده است، زیرا بسیاری از مبلمان آن برای مونتاژ طراحی شده اند. دلیل اصلی این امر ارائه محصولات مقرون به صرفه به مصرف کنندگان با کاهش هزینه ها است. شما می توانید انواع مبلمان ایکیا را به ایرانتک24 سفارش دهید.

2. فروشگاه خانگی اشلی Ashley HomeStore یک فروشگاه زنجیره ای مبلمان آمریکایی و تولید کننده محصولات مبلمان است.Ashley Home  بیست و سه سال پیش در سال 1997 در Anchorage، آلاسکا، ایالات متحده تاسیس شد. دفتر مرکزی Ashley HomeStore در براندون، فلوریدا، ایالات متحده است. در حال حاضر، فروشگاه آشلی هوم استور شماره 1 خرده فروش مبلمان خانگی در آمریکای شمالی و یکی از 10 برند برتر مبلمان در جهان است. Ashley HomeStore علاوه بر ایالات متحده، دارای فروشگاه‌هایی است که در 1000 مکان در سراسر جهان از جمله کانادا، مکزیک، آمریکای مرکزی، ژاپن، قزاقستان، سنگاپور، عربستان سعودی و بنگلادش واقع شده‌اند.

3-Restoration Hardware یک شرکت آمریکایی لوکس مبلمان خانگی است که دفتر مرکزی آن در Corte Madera، کالیفرنیا قرار دارد. Restoration Hardware مبلمان را به صورت آنلاین، از طریق فروشگاه های خرده فروشی و کاتالوگ آنها به فروش می رساند.

4- کارتل رتبه چهارم در لیست بهترین برندهای مبلمان BizVibe، Kartell است. Kartell یک شرکت ایتالیایی است که مبلمان معاصر پلاستیکی را تولید و به فروش می رساند. Kartell توسط Giulio Castelli و Anna Castelli Ferrieri در سال 1949 با دفتر مرکزی فعلی آن در Noviglio، ایتالیا تاسیس شد. Kartell یکی از 10 برند برتر مبلمان در جهان است که به دلیل نگهداری اجناس خود در رنگ ها و سبک های مختلف شناخته شده است. جذابیت اصلی Kartell خلاقیت و پیشرو بودن در طراحی مبلمان است.

5-ویلیامز سونوما پنجمین لیست 10 برند برتر مبلمان در جهان، ویلیامز سونوما، یک شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است که ظروف آشپزخانه و اثاثیه منزل را می‌فروشد. ویلیامز-سونوما در سال 1956 در سونوما، کالیفرنیا توسط چارلز ای. ویلیامز آغاز شد. ویلیامز سونوما که دفتر مرکزی آن در خیابان Van Ness، سانفرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد، یکی از بزرگترین خرده فروشان تجارت الکترونیک در جهان و یکی از بزرگترین خرده فروشان تخصصی چند کانالی در جهان است.

6- گالری های مبلمان La-Z-BoyLa-Z-Boy یک نام اصلی در آمریکای شمالی است که به‌خاطر تکیه‌گاه‌های روکش‌دار راحت، مبل‌ها، صندلی‌های ثابت، صندلی‌های آسانسور و مبل‌های خوابیده معروف است. La-Z-Boy که در سال 1927 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در حال حاضر در مونرو، میشیگان قرار دارد، رتبه ششم را در لیست ما از بهترین مارک های مبلمان در جهان دارد. La-Z-Boy به دلیل اداره چندین واحد شرکت شناخته شده است، این شرکت به سه بخش عملیاتی قابل گزارش تقسیم می شود: گروه اثاثه یا لوازم داخلی، گروه Casegoods و گروه خرده فروشی .

7- Raymour & FlaniganRaymour & Flanigan، مستقر در لیورپول، نیویورک، ایالات متحده، یک زنجیره خرده فروشی مبلمان آمریکایی است. Raymour & Flanigan Furniture در فهرست 10 برند برتر مبلمان در BizVibe در رتبه هفتم قرار دارد و بزرگترین خرده فروش مبلمان در شمال شرق است. 

 8- امضای آمریکایی American Signature در فهرست 10 برند برتر مبلمان در جهان در سال 2020 هشتمین است. American Signature در سال 1948 توسط Jerome Schottenstein تاسیس شد یک شرکت خصوصی مبلمان مستقر در کلمبوس، اوهایو است.

9- Roche BoboisRoche Bobois یک خرده‌فروش فرانسوی مبلمان درجه یک است که توسط خانواده‌های Roche و Chouchan در سال 1960 تأسیس شد. این شرکت اکنون اولین نمایشگاه خود را در ژاپن افتتاح کرده است و به شبکه ای با بیش از 250 نمایشگاه در 55 کشور جهان اضافه شده است.

10- ایتان آلناتان آلن یک زنجیره مبلمان آمریکایی است که در سال 1932 تأسیس شد و دارای 300 فروشگاه در سراسر ایالات متحده آمریکا، کانادا، آسیا، اروپا و خاورمیانه است. این شرکت توسط Nathan S. Ancell و Theodore Baumritter تأسیس شد و در حال حاضر دفتر مرکزی آن در Danbury، کانکتیکات است.   

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من