سریع ریپلای کردن در دایرکت اینستاگرام

نویسنده مطلب : یاسمین آژفنداک
1401/12/16
648

آیا از آن دسته پیج های تجاری هستید که در دایرکت اینستاگرام خود سؤالات و پیام‌های زیادی را دریافت می‌کنید؟ قطعاً بسیار عالی است! گاهی پاسخ به تمامی دایرکت ها واقعا می تواند سخت و زمان بر باشد.برای حل این مشکل، می‌توانید از قابلیت پاسخ سریع به دایرکت اینستاگرام استفاده کنید که شیوه‌ای برای پاسخ آسان به سؤالات متداول است.

ریپلای از قابلیت های جدیدی است که در واقع پاسخ‌های سریع می باشد و به شما امکان می‌دهد پاسخ‌های متفاوتی را که می‌توانید به پیام‌های دایرکت خود اضافه کنید، قالب‌بندی کنید تا مجبور نشوید بارها و بارها پاسخ‌های تکراری به سؤالات یکسان را تایپ کنید.آنها پاسخ‌هایی (یا به‌عبارت‌دیگر، پیش‌نویس‌هایی از متن) هستند که شما در حساب اینستاگرام خود ذخیره می‌کنید و وقتی شخصی آن سؤال را دوباره از شما می‌پرسد، می‌توانید در دایرکت کپی کنید. بسیاری از اکانت ها، به‌خصوص اکانت های شخصی، نیازی به استفاده از این قابلیت نداشته باشند. زیرا دایرکت های زیادی را دریافت نمی‌کنند که همیشه سؤال یکسانی را می‌پرسند. بنابراین ریپلای در اینستاگرام برای اکانت های شخصی نقش کمرنگ تری دارد.اما برای حساب‌های بیزینسی که روزانه ده‌ها یا صدها دایرکت دارند، پاسخ‌های سریع بسیار اهمیت دارد.

فعال کردن ریپلای در اینستاگرام : 

شما با چند روش می توانید این کار را انجام دهید :

A) ابتدا به پروفایل اینستاگرام خود بروید ، روی آیکون منو در بالا سمت راست (3 خط افقی) کلیک کرده، سپس روی “Settings” (تنظیمات) کلیک کنید ؛  سپس به بخش “Business” بروید و سپس روی “Quick Replies” (پاسخ‌های سریع) کلیک کنید ، برای ایجاد یک پاسخ آماده روی آیکون (+) یا “New Quick Reply” بزنید ؛ در اینجا می‌توانید پاسخ سریع خود را بنویسید و Shortcut (میانبر) اضافه کنید. سپس روی تیک آبی بزنید ، Shortcut همانند نامی برای پاسخ سریع است، به‌گونه‌ای که وقتی می‌خواهید یکی از پاسخ‌های ذخیره‌شده خود را استفاده کنید، کافیست تنها Shortcut را تایپ کنید ؛ در این قسمت می‌توانید تمام پاسخ‌های سریع موردنظر خود را ایجاد کنید. هیچ محدودیتی برای ساخت پاسخ آماده وجود نخواهد داشت. 

 

B) وارد چت یکی از کاربران خود در دایرکت شوید و روی آیکون (+) و سپس روی آیکون Quick Replies کلیک کنید. (همان‌طور که در تصویر نشان داده شده است.)

 اگر هنوز پاسخی سریع ایجاد نکرده باشید، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد: 

اگر قبلاً پاسخی سریع ایجاد کرده باشید، آن را به‌صورت زیر مشاهده خواهید کرد : 

در هر دو مورد، برای ایجاد پاسخ‌های سریع خود، باید روی نماد (+) کلیک کنید.

C) یکی دیگر از راه‌های آسان ایجاد ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام، از طریق پیامی است که قبلاً ارسال کرده‌اید؛ بخش دایرکت تان را باز نمایید و به بخش چت با کاربر بروید و پاسخی که قبلا نوشتید را لمس نمایید ، حالا انگشت تان را بر روی متنی که دوست دارید ذخیره نمایید زده و بر روی “Save Quick Reply” کلیک کنید. صفحه Add Quick Reply (اضافه کردن ریپلای سریع) باز می‌شود، می‌توانید آن را (در صورت تمایل) ویرایش کنید و Shortcut اضافه کنید. 

 

استفاده از ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام :

 A) وقتی داخل چت دایرکت هستید، بر روی آیکون Quick Replies (همان راه دوم که در بالا اشاره کردیم) کلیک کنید. و پاسخی را که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید.

B) در داخل چت دایرکت، Shortcut را مستقیماً در بخش پیام بنویسید. وقتی این کار را کردید، می‌بینید که آیکون آبی پاسخ سریع ظاهر می‌شود. سپس بر روی دکمه کلیک کرده و متن مرتبط با آن میانبر به‌طور خودکار درج می‌شود.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من