گوگل روی قابلیتی برای تشخیص خروپف و سرفه در اندروید کار می کند

نویسنده مطلب : مدیر سایت
1401/3/16
441

و اما طبق گفته های گوگل مهندسان این شرکت در حال بررسی مجموعه صوتی خواب هستند. طبق این آزمایش ها گوگل داده های لازم برای اعتبار سنجی، تنظیم و توسعه الگوریتم ها و مجموعه پیشرفته ای از قابلیت های سنجش را جمع آوری می کند و سپس در اختیار کاربران اندرویدی قرار می دهد.


طبق گزارشات برای شرکت در این مطالعه کاربران گوگل باید تمام وقت خود را با تلفن اندرویدی صرف کنند. همچنین مهندسان این شرکت صدای چند کاربر را هنگام خواب ضبط و ثبت کردند. الگوریتم های سرفه و خرو پف به عنوان یک ویژگی ردیابی در طول خواب، شما را نطارت می کنند. گوگل همچنین توضیح می دهد که این عملکرد با حفظ حریم خصوصی، روی دستگاه کار می کند. یعنی اطلاعات جمع آوری شده به صورت ایمن پردازش و به صورت محلی در تلفن شما ذخیره می شود. این ویژگی های جدید بینش معناداری از خواب را در اختیار کاربران قرار می دهند. ویژگی تشخیص خرو پف مزایای زیادی دارد و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه خوابیدن به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال این قابلیت می تواند به افرادی که با نفس تنگی یا توقف تنفس در خواب و سایر مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم می کنند کمک کند تا چگونگی تاثیر تغییرات رژیم غذایی و برنامه خواب بر کیفیت استراحت آنها را بررسی کنند.


متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی و زمان برنامه ریزی گوگل برای اجرای ویژگی ردیابی خروپف یا اینکه آیا این ویژگی در همه دستگاههای اندرویدی یا فقط تلفن های پیکسل دردسترس خواهد بود، وجود ندارد. همچنین این امکان وجود دارد که گوگل قابلیت جدید را به برنامه ردیابی تناسب اندام خود اضافه کند.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من