طی زمین شوی اسپری دار شیائومی مدل Deerma DEM-TB900

نویسنده مطلب : مهسا منفرد
1403/1/17
34

برای تمیز کردن کف منزل ما نیاز به جارو و طی داریم . طی زمین شوی اسپری دار شیائومی مدل Deerma DEM-TB900 یک انتخاب مناسب است . طی قابلیت طی کشیدن و جارو زدن را هم زمان دارد شما خرید یک محصول دو قابلیت متفاوت را تجربه می کنید.

طراحی

طی زمین شوی اسپری دار شیائومی مدل Deerma DEM-TB900  با طراحی مینیمال و ساده، انتخابی عالی برای کمک به کاربران می باشد که برای تمیز کردن سریع و تمام سطوح در هر مکان کاملا مناسب می باشد .طراحی فشرده و انعطاف پذیر، طی زمین شوی اسپری دار شیائومی مدل  Deerma DEM-TB900 دارای ساختاری جمع و جور با ابعاد تنها 130×172×375 میلی متر است تا بتوانید آن را در هر فضایی از خانه خود نگهداری کنید.

دامنه ی حرکت

سری جارو قابلیت چرخش در زوایای مختلف را دارد. به این صورت که به سمت بالا و پایین تا 90 درجه حرکت می کند. در جهت چپ و راست تا 140 درجه قابلیت چرخش دارد. با این چرخش شما می توانید به راحتی زیر میز زیر تخت یا هر نقطه ای را تمیز کنید.

سطوح مختلف

طی زمین شو قابل استفاده روی سطوح مختلف مثل چوب ، سرامیک، مرمر و... است . می توانید لمینت های کف منزل را به راحتی جارو کنید. می توانید برای تمیز کردن سطوح مرمری و سرامیک های منزل از این طی-جارو استفاده کنید. همچنین می توانید درون مخزن طی ، محلول ضد عفونی ریخته و سطوح را ضد عفونی کنید.

برای دیدن اطلاعات بیشتر می توانید روی طی زمین شوی اسپری دار شیائومی مدل Deerma DEM-TB900 کلیک کنید.

 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من